Can't Koh Rong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirrieborg - WaarBenJij.nu Can't Koh Rong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Mirrieborg - WaarBenJij.nu

Can't Koh Rong

Door: Mirrie

Blijf op de hoogte en volg Mirrieborg

17 November 2015 | Thailand, Bangkok

Na een helse rit op ferry waar meer rook  vd motor de boot in kwam dan ernaast ging, aangekomen op het eiland Koh Rong. Ik had geen hostel geboekt, dus liep wat onwennig rond. Al snel werd ik op een guesthouse achter de main street gewezen. Terwijl ik de dorm aan het bekijken was hoorde ik een bekende stem. Mijn roomies v Phnom Phen zaten aan de overkant vd gang. Hoe gezellig
Dus gelijk met zn vieren uiteten geweest en een feestje gegebouwd.
Limbodansen, karaoke tot vuurshows en natuurlijk de gebruikelijke Happy Hours die zo ongeveer de hele avond duren :-)
Eerst een dag totaal lui op een mooi wit  strand gehangen, alhoewel best actief, je moest zeker elke 5 minuten het water in  wilde je niet oververhit raken.
De dag erna met een boot erop uit geweest om te snorkelen, vissen, op een van de mooiste stranden de sunset kijken en op de weg terug in het donker op de boot met mijn haar in de wind, heerlijk!! Daar maakten we nog een stop om het plankton in het Water te zien. Ik voelde me net Tinkerbell, wat gaaf als ze zo oplichten in het donker! :-)
Zaterdag met een private boot nr Koh Rong Samleon, heerlijk peaceful, nog wittere strand , nog leukere mensen en nog rustiger!
Wow zoals het in het boekje beschreven staat ik ben lekker 2 nachtjes gebleven en onze vriendenclub bereide zich met het uur uit met gezelligere mensen, zelfs een die om de hoek woont en naar alle waarschijnlijkheid mijn haar ooit nog geknipt heeft!
En hike door de jungel nr Lazy Beach leverde een mooie zonsondergang op.
Maandag was het alweer tijd om weer naar het vaste te land te vertrekken en uiteindelijk nr Bangkok.
En zoals alles op een eiland op zijn gemakje gaat gaat dit natuurlijk hetzelfde. De boot is 2 uur te laat. Vervolgens vertrekt de slaapbus een uur te laat en wederom weer meer rook de bus in dan ernaast. Dus tante Mirrie met der tas in de aanslag om op de vlucht te slaan.
De rit duurt gelukkig maar een kleine 17!!!! uur, die natuurlijk opgehoogd wordt naar 26 uur....
Dit alles had ik ingecalculeerd dus wat maakt het uit...
Als ik woensdag maar optijd ben voor mijn vlucht nr Australie opweg naar Peter en Vanessa :-)

  • 17 November 2015 - 16:20

    Marjo:

    Wat een leventje!! Lekker van genieten meis! En voorlopig nog even lekker niet naar huis

  • 17 November 2015 - 17:19

    Sjaak:

    Lekker hoor Mir, geniet ervan

  • 17 November 2015 - 19:09

    Esther:

    Leuk hoor!! Have fun in Australië

  • 18 November 2015 - 07:37

    Tos:

    Wat heerlijk allemaal. Gelukkig vermaak je je goed zo te lezen

  • 18 November 2015 - 08:15

    Michael:

    Op naar down under ...Veel plezier met het stof happen !!!

  • 18 November 2015 - 08:39

    Hennie:

    Het klnkt allemaal weer heel vervelend wat een rot leven met dat vervelende weer.
    Wij hebben hier maar geluk met de storm en de regen.
    Toch zou ik zo willen ruilen hoor met dat drukke leventje.
    Nog veel plezier en geniet er maar van, maar als ik het lees gaat dat zeker lukken.
    Groetjes Hennie

  • 18 November 2015 - 15:21

    Marrie:

    Hmmmmmm klinkt heerlijk Mir! Fijn dat je het 'reisgevoel' weer helemaal te pakken hebt. Enjoy! Xx

  • 18 November 2015 - 19:09

    Lysan:

    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Koh Rong hebben wij vorig jaar overgeslagen maar zo te lezen, had het zeker de moeite waard geweest :-). Veel plezier in Melbourne!! X

  • 18 November 2015 - 20:32

    Claire:

    Die busritten zoooo herkenbaar! Ons weer hier? Storm, heel veel storm! But no worries mate.....your going to Australia! X

  • 18 November 2015 - 21:39

    Ilona:

    Owwwww dit verhaal klinkt héérlijk meissie! Ik zie het helemaal voor me, super dat je het zo fijn hebt gehad. .. :-)
    Vergeet Peet, Vanes en de meisjes geen extra knuffel te geven hee!!!!
    En natuurlijk ook een dikke pakkerd voor jou, veel plezier samen!

  • 19 November 2015 - 13:06

    Linda (Heemskerk):

    Zo ik heb alles eindelijk gelezen hoor! Super weer Mir, en nu al naar Aus..
    Hoogtepunten hier tot nu toe waren Sint-Maarten met de kiddies en the girls night out in Eindhoven.. :) Ben jij ook weer bij.. Geniet van Australië xx

  • 26 November 2015 - 12:28

    Marieke:

    lekker heur!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirrieborg

4 weken South Afrika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 52416

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 07 Februari 2016

Here we go again!!!

05 Maart 2011 - 03 April 2011

South Africa here we come

31 Augustus 2007 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: