Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu

Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Mirrieborg

29 November 2015 | Australië, Melbourne

Yeahh weer voetjes op Aussie bodem!! Werd gelijk door een gezellige medepassegier uitgenodigd in de Qantas VIP lounge tijdens mijn overstap, alwaar een wahala aan GRATIS westers eten en drinken op mij wachtte. Na 2 weken rijst en noedels erg welkom.
Daarna op nr huize Hendiks!
Peter en Vanessa met hun twee blonde meiden, Liene (5) en Mirre (3).

Vrijdag gelijk op pad, eerst met Peter mee nr zijn werk. Een appartement cleanen van 3.5 miljoen. Daarna Vanessa ophalen en op nr National Park Wilson Prom.
Alwaar Peter in het donker de super de luxe Karsten tent opgezet heeft.
De volgende dag een mooie hike gemaakt richting het strand met prachtige uitkijkjes hier en daar. Eenmaal op de camping terug wilde Peter onze honger stillen, maar door de meeuwen en de wind en de frustratie van de kok eindigde dit in vliegende tosti's en vallende pasta.
Gelukkig hadden we genoeg crackers,  kaasjes en ander lekkernij ingeslagen om de honger te temperen.
Op de terugweg nr Melbourne nog een inimie hike gemaakt maar met een mooi resultaat:
4 Kangaro's
2 Wombats
1 Walibi
1 Emu

Terug in Melbourne hebben we lokale dingen gedaan.
* Geshopt in oneindige shoppingsmall
* Tenten gebouwd van lakens in de woonkamer
* Cavia's geaaid op de kinderboerderij
* Gezwommen & 100x vd glijbaan afgeweest
* Op de fiets, zoals het echt dutchies betaamd naar het strand Brighton
* Zandkastelen gebouwd
* In de speelgoedwinkel in de playarea met de te kopen treintjes gespeeld
* Cake gebakken
* Door de stad gehuppeld
* De beste margarita pizza vd wereld gegeten
* Sinterklaas EN de kerstman gezien
* Oneindig veel chocoalde gegeten in Yarra Valley en zelf aardbeien, bramen en kersen geplukt.

Het was een heerlijke week, even op een plek zonder mijn tas steeds opnieuw in- en uit te pakken met een super lieve, gastvrije, gezellige, lachwekkende, bruisende familie Hendriks als thuisbasis.
Ik heb er in iedergeval twee vriendinnen bij! ;-)

Nu op naar Nieuw Zeeland!!!
Ben super benieuwd :-)

• 29 November 2015 - 14:45

Loes:

Wat een leuke verhalen weer! Geniet maar lekker, hier is storm en regen!

• 29 November 2015 - 16:41

Rika:

Ziet er allemaal super gezellig uit! Fijn dat je daar zo gastvrij bent ontvangen. Goede reis! X

• 29 November 2015 - 19:11

Inge:

Geweldig! Je bent ook altijd een super leuke 'tante Mir'! En wat grappig dat 1 van die meiden naar jou vernoemd is ;)
    Goeie reis weer!

• 29 November 2015 - 20:08

Ilona:

Super dat jullie het zo heerlijk hebben gehad met elkaar! Maar had ook niet anders verwacht hoor ;-)
    Op naar het volgende avontuur. ... you go girl! Xxx

• 29 November 2015 - 23:49

Wilma:

Gaat lekker met je zo te lezen! En nu op naar AoTearoa( land van de lange witte wolken), je zult zien dat het daar prachtig is! Groetjes aan tante Hannie en oom Joop!

• 30 November 2015 - 08:56

Hennie:

Als ik het zo lees heb jij het weer reuze naar je zin.
    Lekker weer in plaats van storm en regen.
    Jij heb weer leuke gezien en gedaan geniet er maar lekker van.
    Ik ga in januari na de wintersport lekker door naar Cuba voor 2 weekjes een goed vooruitzicht in ieder geval.
    Nog veel plezier daar.xx

• 01 December 2015 - 19:36

Marieke:

idd wel ff lekker om even niets te hoeven en gewoon lekker te chillen met bekenden!