Nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen...

Door: Mirrie

Blijf op de hoogte en volg Mirrieborg

11 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het zit er dan bijna echt op... het jaar is omgevlogen nog 5 nachtjes slapen en dan sta ik weer op Nederlandse bodem!! Raar idee hoor. Ik heb zoveel dingen gedaan tijdens deze trip die ik anders nooit zou doen als ik gewoon thuis gebleven was.
Les geven voor een klas met 40 Thaise kids, rijden op een olifant, in een swag slapen, duiken, werken op een Cattle Station, aan de linkerkant van de weg rijden, zoveel verschillende mensen ontmoet!
Merendeel van de tijd was fantastisch en leuk maar het was niet altijd makkelijk, denk terug aan mijn moeders hartaanval, mijn vader in het gips en de dagen dat je even niemand ontmoet, weer afscheid moeten nemen of gewoon even niet lekker in je vel zitten. Maar dan waren daar altijd weer emailtjes telefoontjes reacties op mijn site en smsjes van het thuisfront die me op konden vrolijken! Bedankt daarvoor! :)
Ik heb een super tijd gehad en zeker dan ook geen spijt van en ik denk dat jullie daar thuis ook wel een beetje heb kunnen entertainen, aangezien ik meer dan 26000 hits op mijn site heb! :D

Danny en ik zijn via de Cameron Highlands, waar het heerlijk koel was en je prachtige theeplantages, aardbeienplantages en rozenkwekerijen had, naar het noorden van Maleisië gereid.
Waar we momenteel op Perhentian eiland relaxen en het is schitterend hier! Er is eigenlijk niets meer in onze baai dan 10 simpele hutjes en een waanzinnig mooi strand, maar het is heerlijk.
Boekje lezen in de hangmat en in de zon luieren om nog een beetje aan mijn kleur te werken, wat wil een mens nog meer!
Danny en ik blijven hier tot donderdagmorgen, want ik wil op tijd terug zijn in Singapore, want vrijdagavond vertrekt mijn vlucht en ik wil daarover nu eens een keer niet stressen. :D
Lieve allemaal, ik mis jullie heel erg! En ik hoop iedereen weer snel te zien/spreken!
Misschien zelfs 16 Augustus 10.50 (vluchtnummer BA430)!
See ya!
Dikke kus

  • 11 Augustus 2008 - 08:35

    Sander:

    Hi Schat,
    Mooi daar he? Bart en ik hebben daar ons padi gehaald. Ga je zelf nog duiken daar? Wel een aanrader hoor! Zin om je te zien. Geniet van je laatste dagen en dikke kus! Sander

  • 11 Augustus 2008 - 08:56

    10e:

    jaja het einde nadert! nou fijn om je weer terug te hebben binnenkort :D
    x

  • 11 Augustus 2008 - 09:00

    Rene En Hanneke:

    Ja het einde komt in zicht, nog even rustig aandoen en dan de lange zit naar Schiphol. Geniet nog even op je Bounty strand, twee dikke kussen.

  • 11 Augustus 2008 - 09:23

    *Linnie*:

    Hay skat!! Wat een heerlijk idee dat je nog even bij ligt te komen op een mooi strand ergens in Maleisie.. Toch zijn die laatste dagen een killer.. Aan de ene kant komt het gevoel boven dat je misschien nog wel meer wilt reizen en aan de andere kant wil je het gewoon 'over and done' hebben.. gewoon al lekker thuis zijn.. Maar volgens mij heb je het allemaal onder controle, gewoon nog ff lekker chillen!! Almost home!! Ik zie je in ieder geval een weekje later!! XXX

  • 11 Augustus 2008 - 09:53

    Nicole:

    He stoere dame! Echt helemaal top van je dat je het zo lang hebt volgehouden! Het einde zit er dan nu aan te komen maar ik weet zeker dat je terug kijkt op een super tijd! Alvast een goede vlucht en geniet van je aankomst als je iedereen weer ziet.

    kuzz Nicole

  • 11 Augustus 2008 - 14:54

    Ilooooo:

    Ik kan maar 1 ding zeggen..... WOEHOEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!! :D

    Tot zaterdag liefie!

  • 11 Augustus 2008 - 15:30

    Daan:

    Vrouwtje toch...
    Met jou weer op hollandse bodem zijn we allemaal weer terug! We moeten echt snel een reunie gaan doen!
    Heb erg genoten van je verhalen en zo te horen heb je het geweldig gehad (ondanks het missen van je A-vrienden:P)
    Kus en tot in Hollanda!!

  • 12 Augustus 2008 - 11:19

    Marrie:

    Lieffie, nog veel plezier die laatste daaggies! Haal eruit wat erin zit, maar ik ben zooooo blij dat je eindelijk weer thuis komt! Tot zaterdag moppie! Dikke kus xx

  • 12 Augustus 2008 - 15:09

    ! Joor !:

    hehe eindelijk tot snel!
    we hebben je nu wel genoeg gemist lieverd.
    tot zaterdag (K)

  • 12 Augustus 2008 - 17:55

    Sanneke:

    jeetje mir, een jaar! echt super snel gegaan. ga lekker genieten van je laatste daagjes en je vast hectische eerste dagen in nederland! kus san

  • 12 Augustus 2008 - 21:07

    Trudy:

    Hallo Miriam.
    Wat een heerlijk verhaal weer, van alles wat je geschreven hebt afgelopen jaar heb ik genoten. Lekker even wegdromen, net doen of ik ook daar lag, zat, of weet ik veel wat.
    Nog effies, en dan ben je weer in het waaierige holland.
    Een hele goeie reis (mis je vliegtuig niet) en tot snel.
    Liefs je buuf Trudy

  • 13 Augustus 2008 - 16:03

    Wil:

    Hoi Miriam,
    Geniet nog even van de rust en het prachtige strand! Goede reis straks en tot ziens in Nederland. groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirrieborg

4 weken South Afrika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 52459

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 07 Februari 2016

Here we go again!!!

05 Maart 2011 - 03 April 2011

South Africa here we come

31 Augustus 2007 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: