Revenge of the Dragon!! - Reisverslag uit Mackay, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu Revenge of the Dragon!! - Reisverslag uit Mackay, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu

Revenge of the Dragon!!

Door: Mirrie

Blijf op de hoogte en volg Mirrieborg

17 Juli 2008 | Australië, Mackay

Alsof de duivel ermee speelde... Audrey, Chris en ik waren nog geen half uur binnen in Copperbella Mac Camp of we liepen Sonia (onze oude baas) tegen het lijf!!
Ze keek ons net zo verbaasd aan als wij haar..."Zo jullie zijn terug... interessant" mompelde ze en sjokte verder.
De coördinator van dit Camp moest een operatie ondergaan en daardoor kwam Sonia ze uit de brand helpen en ons van de wal in de sloot! :(
Zodra we terugkwamen op kantoor hoorde we dat het een DCM was voor ons; Don't come back on Monday!! ;) Hihi.
Dit Camp was erg rommelig en de groep was ook iets minder leuk, het was echt winter geworden en als we begonnen met werken om half 6 moesten we echt een muts, een paar T-shirts en een dikke trui aan!
De temperatuur daalde rond het nulpunt! :(
Maar we maakten 55 uur in 5 dagen en namen 800 dollar met ons mee naar huis. :D
Er was een bar in dit Camp en de mijners waren hier iets ruiger en de aanzoeken vlogen dan ook om mijn oren, maar er zat helaas niets leuks tussen.
Wij backpackers nodigden ons zelf uit op wat feestjes en de Jim Beam vloeide rijk!
We regelden een lift terug naar Mackay, Home sweet Home!

Dave, een tuinman die ook in het camp werkte, deed voorkomen alsof hij een job voor me had in Mackay in een tuincentrum bij hem aan huis. Ik ontmoette zijn vrouw en het klikte goed.
Toen ik weer terug was belde ze me op en nodigde ze me voor 3 dagen bij hun thuis uit, leuk en wat extra geld dacht ik.
Maar toen ze me oppikte bleek niets minder waar, ze wilde allerlei meidedingen met me doen!
Samen naar de beautysalon nageltjes doen, thee met gebak, wandelen over het strand met de hond en kids, film kijken.
Nou ja ik vind het wel best, zolang zij betaalt! :)
Van het weekend blijf ik nog in Mackay in mijn hostel, stappen met de mannen en daarna toch echt naar Frasher!
De tijd begint te dringen. :(

  • 17 Juli 2008 - 07:57

    Inge:

    Heey Mir,

    Wéér een leuk verhaal, hoe doe je dat toch!!??
    Heb je dit keer toch knap gedaan, wel je dagen uitgezeten bij die draak van een baas!

    Nou hier is ook nog steeds alles prima!
    Spreek je snel!

    X Inge

  • 17 Juli 2008 - 13:54

    Iloooo:

    Ik heb je net weer een smsje gestuurd, maar ik weet niet of ze nou allemaal aankomen.. :s :(
    Anyway, je gaat een beetje Marieke-style, zo bij mensen in huis ;)

    Gelukkig dat de tijd begint te dringen, nog precies 4 weken WOEHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

  • 17 Juli 2008 - 16:00

    Karin:

    Hahahaha, die draak achtervolgt je gewoon!!
    Op zich leuk te lezen hoe veelzijdig jij bent: eerst werken en je aansluiten en aanpassen aan het ruige mijnvolk om vervolgens daarna lekker te gaan tuttelen met nagels, honden enz.

    Kus

  • 18 Juli 2008 - 07:04

    Nicole:

    He mirrie.

    Ziet er weer goed uit alleen die kou lijkt me dan weer niets :D. Wat een bakbeest btw die truck! Geniet nog even van je tijd daar!

    Groetjes Nicole

  • 18 Juli 2008 - 14:29

    *Linnie*:

    Wat een karma om dat wijf weer tegen te komen.. echt geweldig vaag! Maar 800 dollars cash is lang niet weg.. dan mag zo reunie niet in de weg staan! Ha ha.. Leuk hoor al die meiden dingen, kun je een beetje bijkomen van het harde werken. Jammer he, nu de tijd gaat dringen, krijg je ineens weer zin in allerlei dingen... behalve naar huis gaan.. Maar hier is het ook heel leuk hoor! Wij vermaken je wel met ons zelf!! Liefs XX

  • 20 Juli 2008 - 00:29

    Hellie:

    wahahahha, ;lekker verhaal were toppert! maar wat je zegt, lekker profiteren, ze vragen er letterlijk en figuurlijk geloof ik om!
    nog n maandje te gaan he, zo ongeveer (ff ruim genomen ;-)
    Maareh, Jim Beam? JD is the way we like it girl!
    hehe, geintje, doe je ding, ik zie je in november!
    xxx

  • 29 Augustus 2008 - 21:09

    The 3 Ex Ozzies:

    He Mirrie!!!

    Leuk hoor al je avonturen! Je maakt maar weer een hoop mee, ben jaloers. Zo te zien kun je nog steeds foto's maken
    Jij als kroegtijger moet je even wat voor ons doen. Wij willen graag weten wat erin cowboys zit Bayleys met???

    Wij wachten met smart op het recept. Kunnen we dat mooi drinken als je naar Texel komt!!!

    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirrieborg

4 weken South Afrika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 52456

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 07 Februari 2016

Here we go again!!!

05 Maart 2011 - 03 April 2011

South Africa here we come

31 Augustus 2007 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: