Ontslag nr 5? - Reisverslag uit Mackay, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu Ontslag nr 5? - Reisverslag uit Mackay, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu

Ontslag nr 5?

Door: Mirrie

Blijf op de hoogte en volg Mirrieborg

08 Juli 2008 | Australië, Mackay

Het weekend was gezellig in Mackay! Vrijdag de kroeg onveilig gemaakt en voor het eerst van mijn leven bijna de kroeg uitgezet, omdat toen ik de steun van de bar nodig had, hem met mijn elleboog 5x miste! Hihi.
Zaterdag hadden we een BBQ met het hele hostel en zondag zijn Damien en ik met zijn 4x4 wezen scheuren over het strand.
En als afsluiter van het weekend hebben we POFFERTJES gegeten!! :D
Maandag had ik een lift down the East Coast om dan toch eindelijk echt naar Frasher Island te gaan, maar op het moment dat ik mijn tas aan het inpakken was, ging mijn mobiel; het uitzendbureau, of ik zin heb om nog een weekje housekeeping te doen in de mijn…
Om de draak weer te zien vond ik niet echt een aantrekkelijk idee, maar het bleek gelukkig om een andere mijn te gaan. :)
Ach waarom niet...
Ik nodigde mijn Belgische roomie uit om met me mee te gaan en belde mijn buddy Chris op, hij hoefde er geen seconde over na te denken, pakte diezelfde avond de bus vanaf Bowen naar Mackay om vandaag gezellig met ons mee te gaan voor een weekje!
We zullen zien of dit net z´n draak is als onze andere baas...
Hopelijk wordt dit niet ontslag nr. 5, maar we zullen zien, 5 is wel mijn lievelingsgetal... ;)

Ik zal wederom geen bereik hebben op mijn Aussie telefoon sim maar wel op mijn Nederlandse!

  • 08 Juli 2008 - 06:23

    Frank:

    Tsss... je gaat toch niet als die Aussies op het laatste moment nog ff tegen je in het harnas jagen met al die ontslagen, he?!
    Anyway, nog even veel plezier daar en als je terug bent moet je een keertje bij in mijn les komen fietsen in de sportschool!


  • 08 Juli 2008 - 06:43

    Rene En Hanneke:

    Een goed plan is flexibel maar ga je nog naar Fraser Island?

  • 08 Juli 2008 - 08:09

    Henkie:

    Lastig hé, steeds zo'n droge keel ..... Succes bij het "housekeepen" in de mijn.

  • 08 Juli 2008 - 09:04

    Iloooo:

    Haha, ik dacht al --> weer naar die feeks??? Wat bezielt je? ;) Maar je zei toch dat zij nog het minst hekserig bekend stond van alle mijnen... nah, kan je dan alleen maar succes wensen geloof ik ;)

    Verdien maar veel centjes meid, des te langer kun je hier acclimatiseren hihi ;)

    xxx

  • 08 Juli 2008 - 15:24

    Karin:

    Hup, weer naar de mijn! Moet lukken na een portie poffertjes!!

    Dikke kus en knuf XXX

  • 08 Juli 2008 - 17:00

    Sander:

    Hi Lief! Alles ok zo te lezen. Probeerde je vanmorgen te bellen, maar lees net dat je niet te bereiken bent op je aussie telefoon. Anyway, hier alles ok. Zin om je weer te zien, tijd gaat snel he? Ga zaterdag lekker eten met Isabelle, gezellig. Spreek je snel. Dikke kus! Sander

  • 10 Juli 2008 - 17:14

    *Linnie*:

    Hay zuiperd! Ik ben blij dat je het weer zo naar je zin hebt!! En je komt nu wel zeer werklustig over hoor.. Pas maar op dat je niet overwerkt raakt!! Ha ha Liefs XXX

  • 10 Juli 2008 - 18:11

    Trudy:

    Wat is dat toch vreemd hé dat ze een bar altijd 5 armlengtes bij je vandaan zetten, zo kan je nooit ergens op steunen!!.
    Lekker hé poffertjes, is weer eens iets anders dan gegrilde kangoeroe.
    Ben je al aan het aftellen, of ben je daar nog helemaal niet mee bezig??
    In ieder geval tot volgende maand, en geniet nog maar even in de mijn.
    Toedeloe Trudy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirrieborg

4 weken South Afrika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 52470

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 07 Februari 2016

Here we go again!!!

05 Maart 2011 - 03 April 2011

South Africa here we come

31 Augustus 2007 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: