4x Mackay is scheepsrecht - Reisverslag uit Mackay, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu 4x Mackay is scheepsrecht - Reisverslag uit Mackay, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu

4x Mackay is scheepsrecht

Door: Mirrie

Blijf op de hoogte en volg Mirrieborg

04 Juli 2008 | Australië, Mackay

Met onze lift verkenden Chris en ik National Park Eungella, leuke wandelingen door het regenwoud en na een uur staan blauwbekken aan de kant van de rivier zagen we dan eindelijk een altijd schuwe Platypus (vogelbekdier).
We trakteerden ons zelf op een cabin (lees: Centreparks bungalow) en nestelden ons op de slaapbank met een enge film.
De volgende morgen een zeer relaxed ontbijtje in de zon, we besloten onze vakantie-in-een-vakantie met nog een nachtje te verlengen! :D
Daarna was het echt tijd om het echte backpackleven weer op te pakken.
Nadat onze Duitse chauffeur over een dode kangaroe reed, die vervolgens alle kanten opvloog, was het dan echt tijd om afscheid te nemen van mijn buddy Chris!! Snif snif. :(
Daar stond ik dan alleen in Airly Beach met al mijn zooi... snel in een hostel ingecheckt, wat briefjes opgehangen voor een lift, mezelf uitgenodigd om mee naar de kroeg te gaan met dat Engelse meisje van mijn kamer.
´s Avonds waagde ik een dansje op de dansvloer en toen ik de volgende dag lag bij te komen, kreeg ik een telefoontje van Colin een 49 jarige zaken man die me wel een lift wilde aanbieden... ik vond het zelf ook een beetje eng klinken maar besloot het avontuur wel aan te gaan.
Ik pakte mijn spullen en reed met hem mee naar het Zuiden.

In het weekend moest hij in Mackay werken, ik checkte voor de derde keer in mijn oude hostel Gecko’s Rest in, het voelde alsof ik thuis kwam! :)
Het was een gezellig weekend en ik ging zelfs met een jongen die ik al wat langer leuk vond op een echte date! (wat niet zo normaal is omdat niemand ooit geld heeft, hihi)
Damien is een leuke 29 jarige gast uit Brisbane die in Mackay werkt.
Zondag reden Colin en ik via Emerald, Rockhampton, Gladstone naar Miriam Vile en toen was ik het zat. Ik schakelde wat hulplijnen van thuis in o.a. Ilo en Isabelle en uiteindelijk besloot ik terug te gaan naar Mackay.
Ik moest uitvinden of Damien de prins op het witte paard voor mij was.
Na een 7 uur durende busreis terug naar Mackay weet ik nu gelukkig dat het een leuke gast is, maar dat ik over 1,5 maand (!!) gewoon weer naar Nederland kan komen zonder al te veel verdriet!
Maar goed een oude vriend had mij eens geleerd beter spijt van iets te hebben wat je gedaan hebt dan spijt te hebben van iets wat je niet gedaan hebt! :)
Ik blijf hier tot na het weekend waarna ik dan toch echt eindelijk naar Frasher Island ga!

  • 04 Juli 2008 - 08:37

    Rene En Hanneke:

    whow verliefd op een knappe goser, hoe moet dat aflopen tranen????
    met het been gaat het goed

  • 04 Juli 2008 - 08:45

    Edo:

    Nou, de laatste weken zijn aangebroken. Geniet er daarom extra van!

  • 04 Juli 2008 - 09:04

    Tinus:

    t zal toch niet gebeuren dat je in de laatste weken nog de man van je dromen ontmoet he?! ;-) veel plezier nog ff!

  • 04 Juli 2008 - 09:20

    Iloooo:

    Hey meisje!
    Het verhaal kende ik uiteraard al (hihi) maar de pix nog niet! Ze zijn leuk!! Ga er steeds meer naar uitkijken om je op Schiphol in mijn armpies te sluiten!!!
    Mis je...

  • 04 Juli 2008 - 09:42

    He Mir!:

    Zo te horen vermaak je je weer prima! En dan ook nog een leuke vent ontmoeten :D. Ben heel benieuwd hoe het af loopt :D Have fun!

    Kuzz Nicole

  • 04 Juli 2008 - 10:17

    Madeleine:

    Wat een cool verhaal! Knappe kerel zeg die Damien ;). Kom maar gewoon lekker terug want hier zijn ook zat leuke mannen.. Enjoy!

    Kus, Mad

  • 04 Juli 2008 - 15:13

    ! Joor !:

    nog maar 6 weekjes joh?
    dan heb je er dus al bijna 46 op zitten.
    maak nog een paar mooie avonturen mee om ons lekker mee te maken en kom dan maar weer snel thuis.
    heel veel plezier nog daar en tot snel moppie
    dikke kus Joor

  • 04 Juli 2008 - 15:51

    Sebas:

    he leuke verhalen allemaal jammer dat ik daar niet meer zit maar ja gelukkig is het hier nu ook lekker warm en mooi weer als je terug bent kom ja maar gezellig naar ons toe op texel

    groetjes sebas

  • 05 Juli 2008 - 01:30

    MIC:

    Fok die ausies!!! nederlanders en met name kattukers zijn BETER
    kom snel terug meisie
    x mic

  • 05 Juli 2008 - 03:47

    Johan:

    hey lief,
    ben weer op de hoogte.
    blijf vooral schrijven vind het steeds weer heerlijk om te lezen wat je meemaakt.
    nog ruim een maand en dan zien we je weer.
    drink er al vast op.

    groetjes.
    xxx

  • 05 Juli 2008 - 10:01

    Tossie:

    Hé mirrie,

    Wat een mooie foto's toch weer. Dus je neemt Damian mee volgende maand? ;-). Gezellig!
    Nou meis, geniet er maar van, je hebt nog even!

    Kuskus

  • 05 Juli 2008 - 15:25

    Linda:

    Hi there!

    Nog even he... Nou, geen prins op het witte paard maar wel even 'leukleuk'. Zoek die prins maar lekker hier dan! Wie weet op Mystery?!?!?!

    X

  • 05 Juli 2008 - 16:35

    Jes:

    Je hebt helemaal gelijk. Ik nog vier, jij zes. :( Leuk en niet leuk. Ik kijk trouwens wel uit naar het relaxdagje. ;)Geniet nog maar even extra veel!

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirrieborg

4 weken South Afrika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 52448

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 07 Februari 2016

Here we go again!!!

05 Maart 2011 - 03 April 2011

South Africa here we come

31 Augustus 2007 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: