Pap in het gips - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu Pap in het gips - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Mirrieborg - WaarBenJij.nu

Pap in het gips

Door: Mirrie

Blijf op de hoogte en volg Mirrieborg

25 Juni 2008 | Australië, Airlie Beach

Schande!! Helemaal vergeten te melden dat mijn vader van zijn voet tot aan zijn lies in het gips zit!!
Een week geleden kreeg ik een mailtje binnen met als titel:
"Je moet niet de ramen gaan lappen vlak voordat je met vakantie gaat!!"
Ik dacht zo´n flauw doorstuurmailtje maar toen ik het opende zag ik een 2 tal foto’s van mijn vader met zijn been in het gips.

Met de volgende tekst:
"Bijgevoegd mijn meest recente vakantiefoto´s.
Vrijdag nog even de ramen willen lappen. Staande op een keukentrappetje geworsteld met een uitschuifladder, die niet mee wilde werken.
Ik heb de strijd verloren. De dokter dacht dat het allemaal wel meeviel.
Toch de 11de maar naar het ziekenhuis geweest. Er zijn foto´s gemaakt en het resultaat was duidelijk te zien, een scheur in mijn scheenbeen. Ik ben dus ingepakt in wit gips (kon ook oranje krijgen).
Dit gaat zo’n zes weken duren met aansluitend fysiotherapie om weer te leren lopen. Ben er dus nog wel even mee bezig.
Onze vakanties gaan dus ook niet door. Gelukkig is op de foto´s te zien hoe bruin ik al ben.
Ik loop nu op krukken en worstel om naar boven te komen, ik zie dus nu de andere kant van de medaille.
Miriam geniet van het leven, ik ga het ook doen!"
Groeten Rene en Hanneke.

Arme papa! Succes ermee!

  • 25 Juni 2008 - 06:06

    Edo:

    Ik kreeg dat bericht ook, en dacht eerst hetzelfde. Zijn been zit inderdaad helemaal in het gips, alleen een stukje teen niet.

  • 25 Juni 2008 - 07:55

    Henkie:

    Hoi Mirrie,

    Erg sneu voor je vader. Het is te hopen dat de breuk "mooi" geneest zoals de heren doktoren dat altijd zeggen en hij er geen nadelige gevolgen aan overhoudt.
    Sterkte (op afstand) en de groetjes

  • 25 Juni 2008 - 08:15

    Karin:

    Hè, wat lullig nou...... Gelukkig benadert hij de zaak positief.
    Zo zie je maar dat je vlak voor je op vakantie gaat de ramen beter niet kunt lappen: voor je het weet breek je wat....... en breek je niks kun je na terugkomst wéér je ramen lappen want dan zijn ze toch weer vies :P

  • 25 Juni 2008 - 10:57

    Rene En Hanneke:

    Leuk je eigen te zien op het net,maar eigenlijk helem]]l niet leuk !

  • 25 Juni 2008 - 16:34

    Ilona:

    Je had dat mailtje idd doorgestuurd, echt niet leuk!!! :( Hoop dat het snel beter gaat en de vakantie een ander keertje ingehaald kan worden..!!!

  • 26 Juni 2008 - 00:59

    Rene En Hanneka:

    Leuk jezelf te zien op het net, maar eigenlijk helemaal niet leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirrieborg

4 weken South Afrika!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 52450

Voorgaande reizen:

03 November 2015 - 07 Februari 2016

Here we go again!!!

05 Maart 2011 - 03 April 2011

South Africa here we come

31 Augustus 2007 - 16 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: